Allt över

Efter så mycket stress och fix så är julen över. det är helt sjukt hur fort julen bara springer i väg. men mysigt hade jag. har världens bästafamilj som gjorde julafton så underbar.
fick en massa bra saker. 

juldagen fickjag träffa Agnes å Ida en snabbis för sedan va jag tvungen att åka hem. Då va det mys med Mia Mea å bella. Hade en jätte myssig förfest. God mat och galen panna kan det bli bättre?
Åkte nervid tio och redan då va det asmycket folk. Vi skulle ju till Centrum men när vi kom dit så va det konstig kö. Så ja å Mea gick till Twin där va det ännu värre. men vill in dit. men mea pallade inte. så som vanligt fick jag gå in själv. Börjar bli en vana nu. Men träffade några gammla vänner som jag inte har träffat på säkert 3år. så de va underbart roligt. efterfesten hölls på torpa och sedan råkade jag visst inte sova hemma. men vaknade inte där jag ville vakna.. fylleångest gånger 1000 i dag kan man säga men men. roligt hade jag.

i dag blir det Arn med familjen. ska bli jätte myssigt. få se om jag orkar åka på mellandags rean.. men har inte sovit så mycket i dag så tror jag skippar det.

få se va som händerpå nyår nu då.om man är med räknad någonstans. 

See U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0