Ullared

I dag va ja å Mea i Ullared super mysigt tycker jag... Tredje gången på mindre än en månad men det är lika skoj som vanligt där. Handlade mest denna gången försöker göra lite små förändringar i min lägenhet. Och ett nytt spel älskar att spela spel. Sen köpte ja en skit snygg skiddress så nu kan jag åka skidor igen och leka i snön. Sen köpte jag lite små saker.

I går beställde vi hotell i danmark så i sep åker ja å Mea till danmakr ska bli myspys. Men förvånar mig inte om Shirin ställer in det å säger att vi inte kan åka... Är så jäkla trött på att va där nu.. Vill inte gå dit mer.Har inte personal så det räcker så manfår jobbaröven av sig och det går inte va sjuk och det är massa att göra. Kan inte sova på nätterna längre får ångest när ja skasova allt känns tufft just nu.. Är inte särskilt lycklig. Jobbigast är att det är något som inte stämmer med mamma.. Men i morgon äntligen ska hon åka till daktorn. Men ja klarar inte att det ska va något med henne. VILL INTE.. Varför kan det inte va bra nu med våran familj????

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0